.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


جزئيات قتل زنداني ايراني در زندان بلژيک
فارس- «حسين مامياني اصل» که به تازگي در زنداني در بلژيک به قتل رسيد با وجود آنکه به گفته مقامات بلژيکي از بيماري رواني رنج مي برده ولي هيأت منصفه بدون توجه به وضعيت اين فرد آن را به بند عمومي منتقل کرده است.«حسين مامياني اصل» 36 ساله متولد اول ژانويه 1974 در آبادان توسط نگهبان زنداني در بلژيک به قتل رسيد.

دفتر کردان درگذشت وي را تکذيب کرد
فارس- در پي انتشار خبر درگذشت علي کردان وزير اسبق کشور در برخي سايتهاي خبري، دفتر وي تکذيبيه اي را در اين خصوص به شرح زير صادر کرد.
خبر درگذشت علي کردان وزير اسبق کشور صحت ندارد و پزشکان معالج وي به فعاليت خود براي مداواي کردان ادامه مي دهند. وضعيت او هم اکنون وخيم نيست و در بخش ICU تحت درمان است.
مقامات ترک به مسؤولان ايراني اهانتي نکردند
جهان -پس از انتشار خبري در برخي رسانه ها که در آن با استفاده از چند عکس گرفته شده از سفر رئيس جمهور و هيأت همراه به ترکيه چنين برداشت کرده بودند که مقامات ترک عرف ديپلماتيک را در اين باره رعايت نکرده و به مقامات ايراني توهين کرده اند يکي از نزديکان رئيس جمهور و از اعضاي حاضر در اين سفر گفت: روال چگونگي استقبال از هيأتهاي ميهمان در چنين سفرهايي بدين صورت است که مقامهاي محلي به پيشواز آمده و اين استقبال به هيچ عنوان استقبال سرد به حساب نيامده و اهانت نيز نيست.

نسبت مدير عامل جديد سايپا با رحيم مشايي
جهان - مجري برنامه نود از مدير جديد باشگاه سايپا در مورد نسبت خانوادگي او و رحيم مشايي پرسيد. فردوسي پور از آرش کوشا پرسيد: سابقه شما چي بوده؟ قبلاً کجا کار کرديد؟مدير جديد سايپا هم گفت: سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي.دوباره مجري برنامه نود پرسيد: سابقه ورزشي هم داريد. قبل از ميراث کجا بوديد؟
آرش کوشا پاسخ داد: «سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري تهران»
رئيس اين دو سازمان در آن زمان اسفنديار رحيم مشايي بوده است.مجري دوباره گفت: «آقاي کوشا شما با آقاي رحيم مشايي نسبتي داريد، شايعاتي شده که دايي شما هستند؟»مديرسايپا جواب داد: «خب ممکن است هر کسي با هر کسي نسبت داشته باشه»
عادل تکرار کرد: «بله حرف شما درسته ممکنه هر کسي با هر کسي نسبت داشته باشه، اما من از شما مي پرسم که آقاي مشايي دايي شماست؟»کوشا هم گفت: «يک نسبتي داريم ولي دايي من نيستند».

تهديد «ريگي» به بمب گذاري در 16 آذر
پرچم- پس از افشاگري يکي از فرماندهان سپاه پاسداران درباره بازداشت يک ساعته ريگي در عربستان و آزادي وي با دخالت نيروهاي پاکستاني سرکرده اين گروهک براي جلوگيري از انزواي خود دست به جوسازي رواني زده است.
عوامل تروريستي گروهک ريگي با شايعه سازي قصد دارند فضاي منطقه را ناامن جلوه دهند و بر همين اساس در دانشگاه سيستان شايعه کرده اند که در 16 آذر عوامل ريگي قصد انجام عمليات بمب گذاري دارند.
تجمع در دانشگاه تهران براي حمايت از تروريست معدوم
جهان - عصر روز دوشنبه، حدود چهل نفر از دانشجويان دانشکده حقوق دانشگاه تهران در اعتراض به اعدام احسان فتاحيان تجمع کردند.جالب اينکه تعدادي از رسانه هاي خارجي از قبل در محل حاضر و منتظر تصويربرداري از اين افراد بودند.

تعليق يک قاضي درارتباط با کهريزک
تابناک- رئيس کل دادگستري استان تهران اعلام کرد که تاکنون يکي از قضات دادسرا در ارتباط با پرونده کهريزک تعليق شده است و در رابطه تعليق دو قاضي ديگر به ما اعلامي نشده است.


مهاجراني: آمريکا به دنبال دموکراسي در ايران نيست
عصر ايران - عطاءا... مهاجراني وزير اسبق فرهنگ و ارشاد با نگارش مطلبي در روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، خواستار عذرخواهي آمريکا از مردم ايران شد.وزير فرهنگ دولت اصلاحات نوشت: من اکنون نيز معتقد نيستم که آمريکا و انگليس به دنبال دموکراسي در ايران هستند؛ آنها خواهان کشورهايي ضعيف در خاورميانه اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.